081219

Jobbajobbajobba...

Har jobbat hela dagen idag. Ska upp klockan sju imon börjar jobba kl nio, roligt jullov felicia! Men pengarna måste ju in.. 1900 kr i lön i november.. Fyfan hur ska min Italy resa gå ihop?? Men lönen jag får i januari kommer nog vara snäppet bättre + juklapps pengarna!
Lördag, söndag och måndag kommer ju komma med på lönen jag får i januari också.. Får be till Gud att detta kommer gå ihop! Och vara jätte snäll hemma så att min far kan sponsra en del med.


Helvete.. Jag måste vara den dummaste människan på jorden! Jag måste lära mig att kunna kontrollera mig själv och tänka ett snäpp längre. Varför kan man inte spola tillbaka tiden och göra saker ogjorda? Är allt förstört nu? Eller vad vill jag själv? Vill jag något eller inte? Vad ska jag göra, hur kommer detta att bli? Åååh jag orkar inte med detta, finns inget värre på hela jorden än denna jävla kärlek..  Eller är det ens kärlek? Är det ens något litet alls..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0