Go påskhelg

Nu är jag äntligen hemma! Fyfan, har jobbat nio timmar, stängning.. Men det är ju goa pengar så ska inte klaga!

Björkö va mysigt! Satt och spelade kort typ 24/7 haha men det va kul. Lilla Inez är så söt att jag vill äta upp henne! Men fyfan tre stycken tre åringar i ett dygn, nej de gick mig på nerverna. Blir inte barn för mig på en jävla massa år. De skulle ta död på mig! Även om jag älskar barn räcker det at träffa Inez så lite som jag gör ;). Fast borde träffa henne mera..
Men tänk att bo på Björkö heltid.. Fyfan vad jag alrig hade klarat det! Även om det är rätt nära stan känns det som om man är låååååååååångt borta. Nej jag är verkligen en stadstjej. Jag vill till en större stad! Men det är rätt mysigt att komma bort ibland. Men en dag räcker nästan.. har man datorn med sig så kanske tre.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0