8 dagar

Jag har åtta skoldagar kvar i hela mitt liv. I 13 år har jag gått i skolan och nu är det klart. Åtta dagar, det borde kännas göt. Men jag har aldrig haft så mycket att göra i hela mitt liv. JAG ORKAR INTE! Jag hinner inte med detta. Så nu ska jag till skolan om ca en timma. Är föräldrarmöte i skolan och vi ska hämta alla saker från insamlingen nu när mamma & pappa är där. Jag måste hjälpa till och bära och då passar jag på att plugga under tiden mötet är. Fan jag måste ändå säga att jag är förvånad själv att jag gör detta. Men nu jälvar måste jag hitta tid. Ska jobba hela helgen men det blir att plugga så fort jag kommer hem från jobbet. Rolig helg, nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0