suprise

Idag ringde Juni och fågade om jag vill gå med till affären. Ja svarade jag, tänkte att jag kan ju röka på vägen. Roligare med sällskap tänkte jag. Men först skulle hon bajsa..
Kom till affären och står och tar mjölk, vänder mig om och där står nån jävla bitch och glor sönder på mig. Som den jag är glor jag lika mycket, om inte betydligt mer, tillbaka. Bitchen fortsätter att glo och jag tänkte "va fan är tjejens problem skall hon ta nån mjölk eller ska hon bara stå och glo på mig?". Slutar gör hon inte heller..
Står där ett tag och jag börjar fan bli lite rädd så jag börjar titta lite närmare på henne. Och vem fan är det inte som står där? Jo Plotti! Vafan tänkte jag, chocktillstånd så står bara och glor och får efter om och men fram "VA FAN GÖR DU HÄR?" och hoppar på henne.

Hon hade ju berättat om en överraskning förra helgen som Juni visste om.. Ajaja SUPRISE! Tog mig dock ca 20 min till att fatta at hon va här :). Utan att säga något till mig innan heller! Fy

Så imon ska vi in till stan, söka jobb till henne, shoppa till mig och sätta oss och ta ett glas vin. bara för att jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0