andra?

Jag har kommit på att ja är otroligt beroende av pengar!
Jag vill ha och göra allt!
Därför har jag nu bestämmt mig för att skaffa ett jobb till.. Jag vill ha något som ger mer för min framtid och som är roligare än det jag har nu. Jag vill nog ändå ha kvar mitt gamla men jag vill ha ett till, som omväxling. Jag kan jobba typ var annan helg på de olika (kanske lite för mycket eftersom jag nu blivit 18 och börjat gå ut) men också på vardagar. Eftersom jag inte är så mycket i skolan och nu hoppat av min matte c och läst klart svenska b kursen har jag inget annat än case. Jag har alltså en timmes lektion per dag + plugg tid = max 2 timmar. Vilket betyder att jag kan jobba iaf 3 eftermiddagar i veckan!

Nu är bara problemet vad? Men jag ska hitta något. Som jag tycker är roligt och kan ha nytta av senare i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0