081215



Sitter och drömmer mig bort lite till sommaren.. Även om jag verkligen uppskattat vintern detta året för första gången kan jag inte ro för att jag längtar till sommaren. Göteborg med sitt vinterväder är ju inte det bästa. Ingen snö utan bara regn. Och med regn kommer lite depp och vad psarra inte bättre då än att pigga upp sig med lite sommar klänningar?
Älskar klänningar och tycker detta är för underskattat, både av mig och alla andra. Här har jag hittat några som jag vill ha i sommar! Några till vardags och några lite finare! Måste börja använda och köpa mer klänningar sommaren 09!



Men eftersom det är vinter nu så var jag ju tvungen att kolla på några som jag kan drömma min bort i just nu.. JAG VILL HA LLA DESSA! Gud vad jag under dessa tillfällen verkligen ville ha jätte mycket pengar så jag bara kunde köpa all dessa! Önskar även att jag skulle ha lite finare kropp så jag skulle kunna bära upp dessa. Måste sätta igång nu, men eftersom min nyårsklänning redan är för stor kan jag inte gå ner så mycket i vikt fören efter nyår. Så får sätta igång med en gång i januari. Då får ju även Juni följa med så då kommer vli bli träningsnarkomaner ;)
Men iaf jag älskar dessa klänningar och sitter och tänker på dem nästan vaje dag.. Om jag bara hade dessa skulle jag vara lycklig! ( + lite pengar då så jag hade kunnat visa upp mig i dessa någonstans, inte så roligt att gå i dessa till vardags..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0