Magic



Detta är vackert. Jag kan säga att jag är inte den enda som fastnat för Burberry Prorsums SS10 kollektion. Om ni kollar efter förstår ni varför. Just detta med strumpor i öppna skor kan nog många ha lite problem med. Hade även jag i början, men det växer!


Här är några exempel. Allt kommer från Top Shop. Den första är lite mer våghalsig än den andra. Men börja med mer täckande skor och "enklare" strumpor och uppgradera senare när ni känner er säkra. Jag tror absolut att detta är en trend som kommer hålla ett tag! So go for it


Kommentarer
Postat av: Ani

Love those shoes from Burberry and it's just lovelier with the socks

2010-01-21 @ 22:11:43
URL: http://aramian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0