Sommaren -09

Bästa köpet: Jag måste säga mina nitar som sitter på jackan, och de som är på väg upp! Sen mina lilaskor från H&M har jag älskat som en bäbis..

Roligaste festen / utgången: Svår fråga, jag har inte festat mycket denna sommaren. Och de få gånger har nog ingen varit riktigt speciell.. Tror jag tyvärr inte, ingen som jag minns så det betyder nog att jag haft en kass partysommar!

Sommarens låt: Även om den kom nu på sensommaren så måste jag säga Automatic (& automatisch). Fast She wolf är ju Ålesund låten så..

Roligaste resmålet: Har bara varit i Ålesund så får säga det. Men det va ju en bra resa så det va det bästa!

Bästa bio: Mitt kära Beck är tillbaka!

Sommarens foto:


Sommarens flirt:
Ingen, fast må säga Bill. För hittat tillbaka till honom (ja kändiskärlek räkans som kärlek!)
Fast jag har ju i för sig hittat min Stian som jag snart skall sätta klorna i!

Bästa dagen: Denna dag må vara både den bästa och kanske den värsta. Den dagen jag bestämde mig att flytta upp till Ålesund & min kära Plotti!!

Jag har lärt mig: Att jag måste ta risker och våga göra saker. Och att jag inte längre är ett barn.

Frisyren: Jag har blivit rödbrun hårig. Fast mer rött skall det bli!

Väskan: Min kära nitväska från Friis & company.

Plagget: Min playsuit & kavaj..

Sommarläsning: Läser Jenna Jamesons bok, riktigt bra. Fan vad man kan bli berörd av andra.

Beautyprodukten: Har inte haft så mycket tid att sola så måste tacka cocosoljan!

Smycket: Mina ringar, framför allt min döskalle ring (förlåt Povel, du kommer aldrig mer att få se den!)

Kaffe: Min specialare på jobbet. En mellan mugg, en espresso och resten varm mjölk (mkt skum) och tre isbitar. Jammi!

Skorna: Mina Mcboots och mina lila (öppen tå)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0