Nytt

Jag råkade shoppa lite idag. Jag är värd det punkt!


Först denna fina lååånga västen. 199:- hos H&M.- Den är så mysig och går nästan ända ner till knäna! Västar är det bästa jag vet och har ingen stickad än. Kommer användas flitigt i vinter!


Sen köpte jag äntligen detta halsbandet. Så som jag har tänkte och tänkt om jag ska göra det eller inte. Älskar dessa "tajta"halsband och jag är egentligen ingen halsbandstjej så ah nej idag gjorde jag det bara innan de tog slut. kostar 99:- även de på H&M. Bär det som det är eller addera ännu mer halsband. Jag kommer göra båda och såhär kommer jag bära det ihop med andra.


Kommentarer
Postat av: Åwsa

Jäklar vilket snyggt halsband !

Kolla gärna i min blogg :)

2009-09-29 @ 19:38:42
URL: http://fashioninseptember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0