Studentskor

Jag har varit i stan varenda dag denna vecka för att leta efter skor till min studet & presenter till andra. Det har inte precis gått bra.. Efter att ha sprungit, minst tre gånger, i alla Göteborgs skoaffärer hittade jag tillslut mina skor. Borde kanske ha högklackat men jag orkar verkligen inte springa runt i det, tyvärr. Har tittat på dessa gladiator sandaler med nitar men inte velat ha svarta, beage eller bruna i mocka. Inte heller med blandat guldiga, silvriga och bronsfärgade nitar. Hade nästan slutat hoppas på att skoran skulle dyka upp. Men av en ren slump gick jag igår in i en liten affär som jag inte visste fanns där. Och jag hittade dom. Vittskinn med nästan bara silvriga nitar. DRÖMSKORNA! Ibland har jag sån jälva tur och ibland är det bra att vara så jälva kräsen som jag är. Så nu är de mina!


Fast vita med nästan bara silvernitar. Finns dock några guldiga men jag har överseende även om jag hatar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0