På date med HC SS

9:onde Juni, MIN DRÖM DAG!
Jag är lyckligaste i världen. Hardcore Superstar släpper albumet Beg for it nästa onsdag, jag ska vara en av de första som har det! Åh som jag längtar. Men nu kommer det bästa. Den 9:onde kommer de att signera den JAG SKA VARA FÖRST I KÖ. JAG SKA FÖRT PÅ PLATS OCH DEN SISTA SOM GÅR! Änltigen skall jag få träffa de andra. Adde, Martin & Vic.. Ska fan ta med min bandana och låta Martin signera den. Åh Jocke. Fan ingen Thomas men det får gå bra ändå. Jag ska vara snäll mot Vic, jag gillar honom nu.

Jag kan inte vara lyckligare just nu. Jag längtar så ja smäller av. Jag vill ha den 9:onde nu!

Äkta kärlek


http://se.myspace.com/hcssgbg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0