Inför studenten

Morsdag idag, mamma fick en ny mobil det behövde hon..
Håller på att städa inför tisdag DÅ JAG TAR STUDENTEN! Fan vad jag är bra.. (fast hade kunnat vara bättre)
Har städat hela källaren och börjat plocka ordning i mitt rum. Ska städa snart, men jag orkar inte just nu..
Har tagit Dippens Ipod också så har laddat ner massa musik och sitter och fixar med den nu. Fan vad gött med en helt fungerande Ipod, med bara bra musik. Fast den är inte rosa.. Men får klara mg med en svart.

Ska upp till mormor och äta morsdagsmiddag sen, hon brukar ha jälvigt go mat så får hoppas på det.
Kanske ska träffa Sunnie för en glass sen, om mamma & pappa tillåter mig att smita från städet ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0