Hittat min nya kärlek(ar)


Fick mig ett bra välkommnande in på datorn idag. Läste nyheten om att Lady gaga hånglat upp tre Svenska killar och hennes kille blev inte glad. Ah nej det hade inte jag heller blivit om min tjej hade hånglat upp dessa tre för då hade ju jag rykt. Eller vi gör det tvärt om.. Tror inte min kille (om jag hade haft någon) blivit så glad om jag hånglat upp dessa tre för då hade ju han rykt!
Hej hopp jag är kär. Inte nog med en utan tre, de är vithåriga glammisar. Fyfan i helvetet detta är min dröm. Deras mamma måste vara överlycklig, snyggaste trilligarna i världen, LÄTT! Jag vet ju iaf vad jag ska drömma om nu!










Kommentarer
Postat av: Eva

kan jag tro att killen blev sur ;) hehe

2009-05-04 @ 06:24:23
URL: http://eva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0