Helg

Haft en hyfsad valborgs helg.. Trode den skulle bli desto bättre men jag tror alltid så gott om människor..
I torsdags var jag, Tone, Pussy, Lovisaoch Lovisas kompis Josefine först på Chez. Träffade några jätte trevliga killar som jobbade för telenor express.. Satt länge och pratade med dem innan vi bestämde oss att dra vidare. Hamnade på BLVD där det var ca 100 pers.. Dock var detta ingen vi märkte något av eftersom vi hade så otroligt roligt i våran lilla grupp. Dansade en massa salsa.
Därefter gick alla hem och vi bestämde oss för att fika dagen efter. Killarna var de som var mest på detta så vi trode alla att det skule bli så..

Jag och Pussy gick hem till Tone, hon natta hos sin Olle. Efter en natts sömn med Pussy som tagit upp hela sängen vaknade vi vid 10 helt utvilade och inte bakis! Vi bestämde oss för att gå ner till affären och köpa pankaks ingredienser. Efter ca 1,5 timmar kom Tone hem och då åt vi våra jätte goda pankakor!
Sen var det dags för mig att dra hem och Pussy dra till jobbet. Vid fyra mötte jag upp Tone igen i stan. Eftersom alla affärer utom Åhlens stängde fem så blev det mest att vi hängde på just Åhlens.. Men jag hann köpa min student klänning!

Jag och Tone åt middag på stan och myste en stund innan vi beslutade oss för att dra och ta nån öl/cider. Gick förbi Chez där jag hittade alla mina chefer. Vi slog oss snällt ner och hade en jävligt rolig stund med dem. Sen kom Lovisa och mötte upp oss!
Tyvärr var killarna, som vi trode var som en dröm, precis som alla andra.. Vi tre försökte nu hitta något annat att göra. Hamnade hos Patrik en stund, drickan var slut och han slängde mig på golvet, AJ! Jag beslutade mig för att åka hem medan Tone och Lovisa åkte och grillade. Jag köpte Käse Belle och satta mig och kollade på Den sista Samurajen! LOVE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0