Bal

Idag har min skola bal. Något som jag egentligen borde sååå drömma om att gå på. Men nope glad att jag hoppa den. Känner verkligen inte för att spendera en kväll med folket från skolan. Men klänningen, skorna, väska & smycken.. Det är jag lite ledsen för. Att få fixa hår och sminkning.. :/
Men vad gör man inte då? Jo man fixar sin egna "lilla bal".. Så idag åker jag, Tone & Pussy ner till mitt land. Vi ska ha på oss fina klänningar, laga god mat och umgås. Spela sing star, need for speed och monopol och äta och vara fina! För balen är ju menad som ett hej då och att man skall umgås med dem man tycker om, från skolan. Jag har mina två nu ikväll. Även om detta inte är något hej då..

Dock är min klänning som jag hade velat ha på mig för stor. Och jag varken hinner, har lust eller kan sy in den.. Så får försöka hitta något annat att ha på mig..


Detta hade ju dock inte varit helt fel att ha på sig på en bal.
(väskan är ju bara föör söt!)

Kommentarer
Postat av: My Josephine

åhe så fina saker!

2009-05-18 @ 17:03:47
URL: http://mitsukononame.blogg.se/
Postat av: Therese

vilken söt klänning!

2009-05-18 @ 17:57:44
URL: http://ltherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0