vinter?

Nu snöar det.. Fan! Jag som köpt massa vår kläder & två par solglasögon som jag vill använda nu!
Jag vill inte ha vinter längre. Jag vill ha vår. Med tunna jackor, randiga tröjor, solglasögon & rosa läppar..

På tal om det sista så har jag sprungit runt i stan ett par dagar och letat efter det perfekta utan att hitta det. har hittat ett fins ljus lila/rosa från YSL men känns sådär att lägga 300 på det, kommer ändå inte att använda det.. Men idag när jag tittade igenom mitt smink hittade jag ett gamalt creamrouge från solo i jätte fin mörk chockrosa och ett lite ljusare också gratis från vecko revyn.. Tur att jag sparat dessa två för nu kommer de komma till användning!

Var på yoga innan med.. Fyfan vad tråkigt! Men imon blir det bodycombat igen, woopidoo det är roligt! Nu ska jag lägga mig och läsa deckar.. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0