träning

Fan vad gött att folk gör jobbet åt en! Jag som verkligen behöver träna men aldrig fått tummen ur.. Malin var s snäll och hade skrivit upp mig så att jag får ett gratis träningspass på sats. Så på måndag ska jag göra dansarobic, men hon var i stallet på måndagar så får dra med mig Olivia!
Hon som ringde var otroligt trevlig så ska komma en halv timme innan träningen börjar så skulle hon prata och visa lite :) och jag kommer nog köpa mig ett årskort där nu! Om jag skulle flytta är det antingen att bara frysa det ett år, eller tills jag kommer tillbaka, eller så kunde man flytta så att ma tränar på en sats där! fast jag funderar på att stanna här i Göteborg i alla fall.. På något konstigt vänster har jag kommit på att jag kanske vill vara kvar här. Jag kommer sakna min mamma.. Jag kommer sakna min mamma? Aw..
Så köper jag ett kort där har jag ju både Olivia, malin och Ida att träna med! Yey fan lägtar till måndag nu!

Är fortfarande lite små sjuk så stannade hemme idag från skolan.. Jag har typ musår i näsan? Jag fattar inte hur fan jag kan få det där!? Så jälva ont gör det! Och det ser förjälvigt ut, fan jag kan inte gå ut såhära!!! det måste försvinna innan fredag då det är jobbefest och sedan bratfest som gäller för mig och josse. Fast jag längtar lite endå! Hoppas bara att dett försvinner och att jag blir helt frisk. Det är rätt skönt att vara hemma men det börjar bli lite tråkigt nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0