Till studenten

Det börjar närma sig och  på själva studentdagen vill man ju vara jätte fin. Här är vad jag skulle vilja ha på mig, några klassiska med vita klänningar men även några som är mer färg & blommor som bryter av det klassiska med vitt!
Själv vet jag ju redan vad jag ska ha på mig och det är en klänning som jag själv ritat. Vanlig vit tubtopsklänning med en stor fläta upptill runt hela. Kommer bli jätte fin! Några fina skor och ett fint armband till det bara..







Mina två favorit klänningar är de från Eun Jeong! Fyfarao så fina de är, tänk om man bara haft råd att bära någon av dem på studenten.. Den första varianten hade jag nog valt om jag fick ha på mig några av dessa.. Men alla är ju såå fina så hade kunnat göra mycket för vilken som hellst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0