the dream, come true?

Jag sitter på ute serveringen på en starbucks i Berlin. Plotten är kvar där inne för hennes kaffe inte blivit klar än. Letar runt i min väska efter mina cigg. Då det helt plötsligt blir mörkt och en tyskröst hörs i mitt huvud. Jag tittar upp och till min stora förvåning tror jag mig se Bill Kaulitz. Rycker till och skakar av synen bakom mina pilotbrillor. När jag tittar nästa gång är han kvar, jag upprepar detta igen men när han fortfarande inte försvinner tar jag av mig glasögonen då jag tror att jag kommer se klarare. Men han står kvar där och pratar på tyska. När det går upp för mig att det verkligen är han säger jag "ööööh, I don't speak.." "sorrysorry, jag gick förbi och såg dig. Du har otroligt snygg stil och ser jävligt bra ut" på knaglig engelska, jag sitter bara och glor men svarar efter ett tag att "jo jag har nog en rätt snygg stil eftersom jag inspereras av honom. Överlycklig kollar han bara på mig med världens flin där jag sitter med min skinnjacka, blont långt hår, randig tröja, slitna jeansshorts och pilotglasögon. Helt plötsligt hörs världens dån och jag kollar mot ljudet. Där stor Charlotte full med latte och en söndrig kopp rint hela sig och glor. Bill kollar snett och fortsätter prata. "Jag gick förbi, ellervar på väg mot en annan starbucks. Jag såg dig men fortsatte. När jag kom runt hörnet ångrade jag mig och kom på mig själv att jag inte hade något att förlora om jag gick fram till dig. Dock hade jag ju knappast trott att du skulle prata engelska, fan jag suger på det"
Jag ber honom att sätta sig här med oss istället, Challe står ju dock kvar i sin latteö och glor. Javisst säger han och går in för att köpa. Plotten kommer rusande och frågar va fan detta är och jag berättar.
Efter en lång fika säger Bill att han och killarna ska ut ikväll och ber oss att följa med.
Några timmar senare står jag och Charlotte snyggare än någonsin utanför världens höghus. Bill och Tom bor högst upp och när vi kommer in möts vi av ett knallrött vardagsrum, skinn soffor och zebraskinnmatta. Efter förfest där då vi får veta att Gustaf och Georg bor på samma gata och hur glada de är att bo brevid varandra drar vi ut. De har hyrt ett helt VIP rum och vi får gå in bakvägen.
Dagen efter drar vi alla in till stan för att shoppa, killarna har lyckats klä sig så att de inte ska bli igenkända och vi får än en gång allt vi vill ha..

Sen vaknar jag av att mamma frågar när jag ska gå upp. DET ÄR VÄLL FAN INTE DITT BEKYMMER skriker jag som just blivit väckt ur världens bästa dröm! Fan, nu ska jag lägga mig i sägen och komma på resten av historien.. Undra om det kanske slutar med drömbröllop i Riga och en Lukas Elias Andris och en Riga Louise Hardcore Vilumsons Kaulitz?


Kommentarer
Postat av: Plotten

Fick jag Tompi? Och dessutom så är det du som är klumpen av oss två, så skulle någon stå i enlatteö så hade det vart du! =P

2009-03-12 @ 15:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0