sjuk och satc

Fan jag är sjuk.. Jag är aldrig sjuk.. Jag som skulle jobba i helgen så blir jag sjuk, fan. Jag som är ledig idag & imon från skolan och skulle njuta av det. Inte vara sjuk! Fast nu har jag ju en anledning till at verkligen inte göra något alls. Har legat och kollat på SATC i typ tre dygn. Eller nej igår kollade jag på teknat hela dagen, det var mysigt. Haha
Men ååh jag tror jag är lite kär i alla i SATC! Fast Carrie ska vara med Aidan! Fan jag ville inte kolla mer nu för snart gör dom slut, nej fyfan! Jag kommer gråta så jälva mkt!
Fast jag gillar när Samantha kommer på att hon är kär! Världens finaste scen när dom står där uppe på taket och dansar! Världens bästa låt med, har suttit och lyssnat på den ca 10 gånger nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0