shopp

Idag har varit en bra dag! Fick klar den jälva geografi uppgiften!!
Sen bar det av till stden. Klippte oss, jag & Höje, sen köpte jag avfärgning & blondfärg. Ska göra det själv hemma, orka betala typ 3000 för klipp och för att bli blond!? Nej. Så nu får vi se hur detta blir. Men jag har kort hår.. Men snart blir det blont så det är okej..
Sen shoppade jag lite! :) Två par solglasögon, ett par pilot och ett par fake rays & två par randiga tröjor. En rosa och en röd! Älskar randigt, rosa & rött så detta blir perfekt. Vill shoppa ännu mera, woppidoo. Och jag är duktig, jag lyckades nästan helt hålla mig borta från allt gulle gull. :)

Nu ska jag och höje snart till Onsala på fest. Var år och dagar sedan jag och Juni festade tillsammans, bortsett från italy då.. Ska bli roligt! Ska fan försöka ta massa kort ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0