jippi

Äntligen! Jag trode inte de sände det längre.. Mitt älsklingsprogram DÖDLIG FÅNGST! Fan vad det är bra! Såg några gamla avsnitt i söndags på 6an men det kändes för gamalt.. Så när det var tisdag idag och DH skulle börja igen så var jag ju bara tvungen att kolla så det verkligen inte går..
Men jo då det gör det! Bara att det är två timmar senare.. Hur fan kan de skjuta fram det tillkl 24? Nej fan är dom dumma i huvet eller? Tror dom att jag orkar sitta uppe och vänta två timmar efter DH slutar? Fan, det som va så perfekt. När DH slutade så började mitt DF!! Men det är väll bättre att det går senare än att det inte går alls? Jo jag får väll stå ut!

Nej nu kallar det på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0