jag tror på gud idag

Idag är jag nog den mest troende människan på jorden! Eller igår och idag.
NK skulle få in nya klänningar igår, eftersom min inte fanns kvar i min storlek hoppades jag på att något liknande hade kommit in. Men det som hängde där kunde knappast vara bättre.. Där hängde den, min kläning i min storlek! Dock bara i svart men fan vad jag skiter i att den är svart! DEN ÄR MIN!
Pratade med expediten och hon sa att dom kommit in från sthlm men att de bara fått in den svarta. De vet inte själva vad de får in så kanske om jag har tur, men så tur tror jag inte man kan ha, får in den röda nån annan vecka. Har en månads öppetköt om den röda skulle dyka upp.
Fyfan vad jag är glad! Jag har min klänning, den är bara min! Får piffa upp den med accessoarer nu när den är svart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0