hustrumisshandeln..

I fredags när jag och Juni (min fru på facebook..) var i Kungsbacka på krök skulle vi bege oss till mingel. På vägen fick jag (antagligen) för mig att slå till juni på käften och hon slog tillbaka. Här gick något snett och min käke typ light hoppde ur led. inte riktigt hoppade ur led men något hände med den. Bättet flyttade sig några mm och det gjorde ont som in i helvete.. Eftersom jag inte var i riktigt nyckterttillstånd orkade jag inte bry mig om detta, trots den förjävliga smärtan.. Jag lät det var men dagen efter var det värre. Jag tog en jälva massa piller i hopp om att det skulle bli bättre och begav mig till jobbet utan att kunna äta något alls. Men efter ca 1 timma i total dimma, värkande huvud, jälvigt värkande käke och kurrande mage bestämde jag mig för att det nog var bäst att uppsöka läkare. fick gå från jobbet och åkte till Axessakuten med juni. Men där kunde de inte röntka ansikten men en läkare skulle kolla på mig för säkerhets skull. ut kommer världen fittigastekärring och efter att hon kallat mig flickebarn sa hon, utan att ens kolla på mig, att det var mina mjukdelar som var svullna och jag skulle låta det gå över av sig självt. Idår & idag är den konstanta smärtan borta men bättet är fortfarande fel och det känns ju i käkfästet att något inte är helt 100. Men jag vet inte om jag ska kolla upp det för det känns inte som om det är något alvarligt. Men blir det värre blir det ju att bege sig till Mölndal och röntka käken..

På sjukhuset frågade dom också om jag blivit misshandlad och när jag pekade på höje och sa att det var hon som slog mig blev sjuksköterskan lite tyst men frågade om jag ville anmäla det? Haha.. Juni är nu mera en hustrumisshandlare.. Hela händelsen är så jälva rolig samtidigt som hemsk.. Haha

För övrigt var kvällen rolig! Träffade nya roliga människor & lilla Bosse. Det var en skön vovve som hade en thing för öronsnibbar.. Haha. Pepparvodkan var det äckligaste jag smakat! Drick den aldrig!


Kommentarer
Postat av: isabelle lundberg

HAHAHA vilken spänne bög kebab är!!

2009-03-24 @ 22:17:53
URL: http://typisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0