H&M över- eller underskattat?

H&M kan ha de finaste kläderna, man kan hitta saker man aldrig trode skulle kunna finnas. Och om de nu skulle existera så inte till så billigt som det gör på H&M. Jag har börjar uppskatta divided på ett sätt jag aldrig skulle kunna tro. H&M trend? Ja där kan man hitta det finaste. Även på vanliga H&M avdelningen kan det finnas några riktigt fina saker. Underkläder och assesoarer kan ha så jälva fina saker!
Men sen finns det dessa kläder som man undrar va fan de säljer för? Vem fan som skulle ens tänka tanken att köpa och ha på sig vissa saker.. Här är divided och H&M avdelningen ledande.. För H&M trend kan ju ha så fula saker så man inte finner ord, de har inte riktigt alltid fattat rätt detta med trend känns det som.. Och vart fan har alla smycken som man för några årsen kunde tänka sig att ha på sig alla? Är det för att man själv fått en annan smak eller har det bara blivit sämre? Visst dom kan ha några riktigt fina saker men det mesta är för jälvigt!

Men dessa skor. Oh my God! Jag vill ha dem alla i sommar. Give me


Kommentarer
Postat av: Emma

HM har blivit riktigt bra igen! Det hade en svacka där förra året men har kommit igen staaarkt tycker jag =)

2009-03-19 @ 21:03:15
URL: http://lackert.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0