helt slut

Jag har aldrig haft så mycket att göra som denna vecka. det är sjukt! Har gått upp sju varje morgon + imon & fredag. Ska jobba hela helgen så ska upp kl tio.. Har så jälva mycket i skolan med geografin och det krockar med det andra så jag kommer inte klara den kursen känns det som.. Fan

Två positiva saker hände dock idag.
Ett: Var på Slumdog millionare med våran lilla geografi grupp bestående av mig, tone, danne & läraren. Världens bästa grupp ;) Hahaha! Filmen var jätte bra, dock hemsk, och det var jätte mysigt.
Två: Projektarbetet skall in på fredag, men våran rektor & andra lärare på skolan gillar mitt och Toves så mycket att vi kommer få längre tid på oss för att samla in mer saker! Riktigt skönt för om det skulle in på fredag hade vi aldrig klarat det!

Imon ska jag träna med Jonas. Yey, egen tränare för en halvtimme. Ska visa mig alla maskiner och sätta upp något litet schema för mig. Göttans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0