24 Mars

Snön la sig tydligen inte så jätte bra, eller när jag vaknade kl sex i morse så låg lite kvar. Men nu är allt borta och det är sol! Fan vad gött blir att ha solglasögon på sig idag :)
Hade ju tänkt att gå ut och sätta mig på alltarnen med solglasögonen men så kom jag ju på att det inte är någon dagssol där utan solen kommer dit runt typ tre/fyra.. Fan då palla att sätta sig ute i trädgården på gräsmattan.. Nej får vänta en stund med glasögonen helt enkelt.

Igår köpte jag en jätte fin randig tröja som jag har på mig idag till mitt fina jesushalsband jag fick av min fru när jag fllde år. Ååh jag älskar det, tråkigt bara att det blivit lite fel med alla "ikonerna" att dom lägger sig åt fel håll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0