2009 de bästa skivorna!

Fan vilket skiv år det kommer bli för min del!
Det kanske mest efterlängtade: Tokio Hotel. Min man kommer ut med ny skiva = ny turne = tyskland i höst!
Mest nyfiken på: Hardcore Superstar. De ändrar sound från varje skiva, men med Vic med under skrivningen kan det ju hända vad som hellst? Ska bli riktigt roligt att se vad han har fått bandet till att göra och om det fortfarande kommer vara Hc..
Inte 100: Har för mig att Andy sa att de höll på att spela in en ny skiva.. Om jag minns rätt är detta ju pricken över i:et. Crazy Lixx med Andy även detta kan bli lite roligt. Undra om jag fortfarande kommer vara fast..

LÄNTAR


Kommentarer
Postat av: Anonym

Cutie, jag har precis startat en ny tävling i bloggen det enda du behöver göra är att kommentera inlägget så att jag ser att just du är med och tävlar, ha en underbar kväll!

2009-03-18 @ 23:28:50
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0