090305 med th

Idag var jag i skolan, trots att jag inte är helt frisk. Men det var för tråkigt att vara hemma så jag gick. Började ett nytt case igår, internationella relationer. Fyfasen vad tråkigt! Varför valde jag att läsa detta? Jag har kommit på att jag valt så fel man kan göra, allt är fel! Skolan & inriktningen. Men inte så mycket att göra åt det nu är bara att stå ut de sista månaderna.
Fick klart mailet om projektarbetet idag också så nu är vi igång! Ska samla in prylar till ett barnhem.. Roligt att kunna hjälpa andra.

Imon är det jobbe festen och sedan utgång får se hur kul det blir med tanke på hur jagmår idag.. Men men vad gör man inte för sig själv ;). Hahaha undra om jag ska gå ner och kolla på SATC nu eller kanske lite Tokio Hotel? Aah får nog sponsra min blivande man lite.. Hehe och kolla in honom är ju aldrig fel!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0