"Jag har ett liv"

SKULLE DU HELLRE:
1. pierca näsan än tungan ? - Ah har ju i tungan så känner inte att jag behöver välja!
2. Vara seriös än rolig ? - En blandning är ju bäst
3. dricka röd eller grön mjölk ? - Har bara mjölk i kaffet så skit samma
4. brinna upp eller drunkna ? - skjuta mig
5. umgås med dina fiender eller föräldrar ? - har jag några fiender? 

SVARA ÄRLIGT:
1. är du kär i nån ? - Kanske lite..
2. sol eller måne ? - Ah men va fan är det? Jag gillar både natt & dag om det är det..
3. vinter eller höst ? - Båda
4. vänster eller höger ? - Ah jag kan ingen av dem..
5. solit eller regn ? - PISSREGN ÄR JU TREVLIGT, nej? Sol kanske
6. vaniljglass eller chokladglass ? - Vaniljglass med chokladkross :)

OM DIG:
1. hur mkt är klockan just nu ? - 20.28 (men vad har detta med mig att göra?)
2. fullständiga namn ? - Anna Felicia Vilumsons
3. Vart vill du bo ? - LA & NY
4. hur många barn vill du ha ?- 0,1, 2 eller 3. Har inte bestmt mig än.. har ett tag kvar tills dess..
5. vill du gifta dig ? - JA
6. rullar du spagetti eller skär du den ? - Äter den
7. har du ätit sushi ? - Så jälva gött. ja jag har ätit det
8. lyssnar du på nu ? - HARDCORE SUPERSTAR!
9. hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? - Vet inte äter ingen sån skit
10. humör ? - LYCKLIG

HAR DU.... DE SENASTE 24 TIMMARNA:
1. kysst någon ? - nej
2. sjungit ? - ja
3. blivit kramad ? - ja
4. känt dig fånig ? - ja jag blev till fånga tagen på väg till jobbet.. men jag rymde
5. saknat någon ? - ja
6. dansat galet ? -  haha kanske på jobet
7. klippt håret ? - nej
8. gråtit ? - ja
9. ljugit ? - kanske jag minns ej
10. blivit kysst ? - nej sa ja

GREJER:
1. har du någonsin blivit jagad av polisen ? - inte jagad men tagen.. mohha
2. har du en hund ? - halft.. Lucy
3. sover du helst sj eller med någon ? - själv
4. tror du på spöken ? - ja det spökar hos mig..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0