FANFANFAN

FAN!
Detta skulle ju bli den bästa dagen i mitt liv!
Eller det var det ju i för sig.. Tills jag kom hem och skulle lägga in alla UNDERBARA bilder.
Satte mig vid den stora datron som är sviiiiin seg bara för att jag trode att det var fel på min dator, att det va min dator som va dum i huvet och inte ville acceptera min kamera. MEN NEJ! DET ÄR KAMERAN SOM ÄR SJUK I HUVET! För den andra datorn accepterar inte heller den. USBn hittas inte av någon av mina datorer.
VA FAN SKA JAG GÖRA!?
JAG MÅSTE MÅSTE MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSTE HA IN DESSA BILDERNA! FAN NU! HELVETES JÄLVA SKIT. JAG MÅSTE HA DOM, DE ÄR DE FINASTE BILDERNA JAG NÅGONSIN HAFT. JAG MÅSTE. JAG DÖR. JAG GRÅTER. JAG VET INTE VAD JAG SKA GÖRA. VAD FAN SKA JAG GÖRA?


Annars var dagen UNDERBAR!

Fan vad jag är kär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0