Till hösten från gina


Finaste jag sätt på länge! 
Underbara jacka..


Över skinnjackan.
Var inne på detta lite redan förra hösten men vågade då inte riktigt. Men känner jag mig själv rätt så lär jag springa runt med en denna hösten/vitern. Dock kanske skulle vilja haft en annan färg..


Den perfekta jeansjackan!
Pimpa med ännu fler STORA nitar. Sätta min döskalle på ryggen, en HC SS lapp på "hjärt sidan" & kanske skriva något på den. Har letat efter en ljus att kunna göra detta med ett tag & här var den. Ååh drömmar

Kommentarer
Postat av: Elle

Den dära ullvästen va ju fruktansvärd. Skulle inte jag ta på mej, men jag kanske e som du förra hösten och inte vågar riktigt. Vem vet!

2009-07-16 @ 00:55:08
URL: http://ellec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0