10 000 till en behövande?

Jo här uppe är det bra.. Har varit ute på byn, jo det heter så.. Ätit lite potategull.. Hahah och kollat på pilladeräkor.. Lagat mat på vår kokplatta i omgångar eftersom kastrullen är pytte liten. Sitter på golvet både när vi duschar och äter. Duschslangen är trasig & vi har varken bord eller stolar. Men det kommer. Kyl & tvättmaskin + möbler saknas men det får komma när det kommer, i omgångar. Haha det funkar väll okej att leva såhär några veckor men nej det får gå undan.. Måste bara skaffa mig ett välbetalt jobb så jag får in pengar.

 

Eller finns det någon snäll människa där ute som kan tänka sig att donera 10 000 kronor till mig? Kan behövas som startkapital då jag har en hyra på 3 500 norska + el.. Mat lär också behövas. Jo jag vet inte riktigt hur jag ska bära mig åt den första tiden då jag inte har jobbat något i juni och jag inga sparpengar har.. Men på något sätt får det väll lösa sig. Eller det kommer att göra. Ett par månader utan mat och liv är det jag har framför mig. Men efter två tre månader kan jag nog komma att ha ett otroligt bra liv. Eller en fin lägenhet + finare på gång och förhoppningsvis kan livet också komma att bli bra. Nu väntar jag bara på ett jobb..


Kommentarer
Postat av: Annika

Allt kommer att lösa sig o bli sååå bra!!!

Kram mamma

2009-07-21 @ 20:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0