Potetgull & pilladeräkor hello




Fredagen spenderades på Lille där jag snällt satt & väntade på min "Stian". När han väl kom höll jag på att smälla av. Det var ingen illa kar jag lyckats hitta mig, utan att ens sett honom innan. Otroligt lik Dregen fast sneppet bättre må jag säga (kanske beror på att han är min, snart!). Vi fick dock inte ut så mkt mer av kvällen..










Gick till lille på lördagen med. fast det enligt chlott ska vara mer folk ute var det tomt. Tills det kom ett gäng kilar som ville ha sällskap av oss. Så snälla som vi är (fanns en baktanke, vi ville ha sällspa med). Åt godis från halsen på killen tills hans kompisar nämnde hans tjejs namn då fick jag inte äta mer.. Sen hade vi tävling om vem som blivit mest biten av en haj. Jag vann, för hajen tog min dase och jag blev kvinna. Efter ett tag slänger en av kilarna ur sig att hans pappa äger båda carlingsarna i byn och att de sökte jobb. Ja tack svarade Felicia och gick dit i veckan men det är en annan historia.. Efter ett tag drog vi och grabsen vidare till ett annat ställe. Det största fjortis stället jag varit på. När vakten kollar på mitt legg och ber mig säga mitt personummer säger jag snabbt 199011, vakten säger ja tack och jag får gå in. Väl inne kommer jag på mig själv, det va ju fan inte mitt personnummer utan mitt telefonnummer? Men ja Normän är tydligen så dumma som sagorna säger.. Vi drog vidare till Lipp där vi hade väldigt roligt för att sedan dra vidare till Metz där vi dansade med och smällde till gubbarna tills vi gick hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0