Nytt hos mig!


En riktig Felicia kamera, ROSA!
Fick pengar i studentpresent och valde att bla lägga det på denna underbara kameran. Har dock inte blivit av att jag köpt den innan då jag inte hittat någon som passat mig. Men idag fik denna förlja med mig hem och ooh vad jag gillar den. Eller iaf utseendet, det andra får jag ju se snart...


Dock i vitt! 
Fick denna klocka av tjejerna i studentpresent men har inte hunnit fixa längden på den ännu så det blev av idag med. Har sucktat efter en i åratal men fick bli en budjet variant eftersom jag inte tror jag kommer använda den så otroligt mycket så att jag var villig att få en för ca 3000.. Men ja nu blev det iaf en och fin är den! Hoppas den kommer sitta på mig lääänge nu, så ska verkligen försöka..

Kommentarer
Postat av: Sandra ♥

vilken söt kamera :)

2009-07-03 @ 21:10:35
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0