Nu Norge, nu

Jag börjar bli klar för resan imon. Väskan är packad och jag får plats i den (eller inte nu när den är full med kläder men när den är tom). Och eftersom jag är stor så betyder det att väskan är..? ENORM! Och den är full.. Börjar få lite smått panik över hur jag ska få plats. Jag ska ta med mig en spis? Och den är inte i än och det är inte skorna heller.. Uff.. Ja vi får väll se, det lär ju bli bra. Och jag lär också få betala en del eftersom den säkert kommer väga mer än 20 kg.. Men ahja kommer ju klara mig på hem vägen iaf.
Vet inte om jag är så jälva nervös för flygning.. Eller just nu känns det rätt bra. Kommer vara andra bullar imon. Men det tar 45 min så kommer la flyga rakt i typ 30 så det är fan okej, tror jag. Eller är ju mest rädd för starten och landningen. Men har jag väl gjort det en gång så ska det nog gå bra sedan.

Ett annat litet problem är att jag kommr få klara mig en del själv eftersom Plott jobbar. Fast hon slutar la typ några timmar efter jag vaknat så hade tänkt, om det är fint väder, att lägga mig på gården och sola lite.. Måste ju göra något när hon inte är hemma.. Eller blogga kanske :)

Nej nu måste jag städa lite för kan inte lämna mitt rum som det ser ut nu.. Eller ska bara plocka in kläderna som ligger överallt. Gött ska det bli med eget sedan, ska fan bättra mig då fast dt lär jag ju göra eftersom det då är mitt. Ska köpa mig en klädstång med. ÅÅÅÅH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0