Nu är det upp till Honom

Så då åkte jag till Ålesund på fredag..
Nu ber jag till Gud att detta är en stad för mig. Tänk om jag älskar det? Jag kommer få ett bra liv då. Det kommer vara jag och min plotti. Vi kommer ha så roligt och jag hoppas på ett bra & roligt jobb. Jag vill verkligen detta nu även om lite saker tar emot. Men jag måste ju bli vuxen. Kommer kännas lika mycket nu som om ett år och detta är min chans. Jag gillar inte Göteborg det är inte jag. Men en mindre stad? Är det vad jag vill ha? Det kanske är bättre, bli på något sätt lättare att hitta sig själv..
Klart jag kommer sakna en del, men finns inget som håller mig kvar här.


Nu är det bara en sak, jag ska flyga. Åker jag buss startar jag kl 02.00 från Göteborg och kommer fram 20.00 i Ålesund + att det kommer kosta mig ca 2500 kronor. Tar jag flyget tar det mig ca 5 timmar. Lite skillnad och det är 1000 kronor billigare. problem? Jo, JAG ÄR FLYG RÄDD. Jag ska flyga själv, helt själv. HJÄLP. Lyftet och landningen är det värsta. Men varför skulle det inte gå bra? Jo jag får göra detta nu.. Lycka till mig själv.

Kommentarer
Postat av: Annika

Klart att fixar det!!!

Kram Mamma

2009-07-14 @ 15:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0