Med skåne kommer kulla..

.. & ännu en tillställning. Men hur fan klär man sig "dansband"?
Lyckat?



Löst sittlande vit sommar blus över ett par rosa shorts med guldiga och svarta accessoarer. Jo tack men även om detta inte är det jag kommer att bära kan jag ju vara säker på att jag kommer se bäst ut där? Med tanke på vad det är för folk där, foppatofflor? Nej inte jag tack! Men kul kommer det bli. Minns (eller iaf delar av förra året) Fan vad roligt jag hade! Tror det är enda kvällen i mitt liv där jag har rejäla minnesluckor.. Men fan vad kul det var! Kör igen jo tacl och denna gången smäller det, har lyckats pricka in "bästa" kvällen! Är nemligen Lasse Stefanz som spelar..
YES A DREAM COME TRUE..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0