work

Ikväll ska jag jobba mitt första riktiga sena pass. 19-02, har aldrig varit schemalagd så sent. Det är jag ju egentligen inte idag heller eftersom jag tog Chriss tid men ändå ;). Har jobbat över till 1 nån gång tror jag fast det var en vardag. Så första helg sena passet blir det idag. Haha får se hur det är också om jag blir kvar där i sommar, mot min vilja, så hoppas jag få jobba mycket sena pass eftersom man får mycket mer pengar då, dubbla obn. Fast på en vardag kommer jag ju inte hem så det lär bli ett problem jag får ta itu med då..


Hmm undra vad jag ska göra nu fram tills att jag ska åka.. Tror jag ska sätta mig och kolla på någon film. Har ett par som jag borde se.. Eller så kollar jag på SATC, ja så får det bli! Min fina box ligger ju kvar här på rummet helt orörd så får ta och inviga den nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0