ickysticky

Kvällen började hemma hos Tone med middag och förkrök. Var ju kvällens höjdpunkt, roligaste på länge! tack tjejer. Efter en mkt spännande bussresa och kissande mitt på kungsgatan bar det in till sticky. För mkt och billiga cider/öl bättrade på den redan för stora fyllan.. men vad ska man säga man lär sig aldrig!
Väl där inne blev det startande av dansgolv, har börjat bli lite min thing.. Träffade nudelhenke och jonte, var länge sedan så det var uppskattat! Träffade också på två gamla konffa kompisar, Carro & Mathilda också detta uppskattat! Men sedan gick det bara utför och kvällen slutade inte lyckat.. Dagen efter var ju bara att skylla sig själv men lovade mig själv att lära mig att dricka med måtta!





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0