stor städning

Idag har jag stor städat, eller aah mitt rum är ju pytte litet så städningen blir inte så jätte stor..
Men så började jag rensa lite bland min kläder som seda över gick till alla papper. Det slutade i två jätte stora påsar med massa papper. Hahah var rätt gött att bli av med massa skit som ändå bara låg. Det var också riktigt roligat att kolla igenom det. Hittade massa dagböcker som jag läste. Fick mig ett riktigt stort och gött skratt åt mig själv när jag var mindre. Kännde dock igen mig lite ;). Alla mina män som jag var kära i.. De har ju dock bytts ut men många är dom fortfarande!

Ska snart börja göra mig klar för kvällen. Malin fyller år ska ska fira henne. Ska föra hos carro innan och sedan drar vi ut. Får se vart vi hamnar!
Igår var jag på middag hos issa. Kände ingen där och var lite rädd att det skulle kännas fel men det gick jävligt bra och det var jätte trevligt! De skulle dra vidare sen men jag ville inte följa med dit så krashade in på Malins middag, för de småttingar som ännu inte fyllt 18 och kan följa med ikväll. Även detta var trevligt! Skulle dra vidare sen men eftersom det var en timma tills hon fyllde år fick vi inte komma in någonstans :S snälla vakter, inte! Så vi drog hem. Men träffade på några sköna, och mycket snygga killar som  hade åkt 27 mil för att köpa korv i Göteborg. Hahah det finns allt bra roligt folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0