snart



My love snart åker vi!
Längtar så jag vet inte vad. Italy med dig min kära ska bli det bästa någonsin!

Skulle färga håret igår med. Min utväxt var ju inte nådig så Höje övertalade mig att satsa på ljusbrunt så jag köpte det. Jätte fin färg och ville verkligen ha den och medan färgen verkade såg man hur ljust håret blev!
Men när jag sköljer ut det vad händer då? Jo exakt samma färg i hela håret, utväxten sys exakt lika mycket bara att den är mer guldig.. Fysatan vad lack jag blev. Ska jag vara tvungen att köpa tre omgångar till? 600 kr för fägning hemma? Nej då skulle jag ju gjort det hos frisören, jag köpte ju detta för att komma undan billigt nu när jag har ont om pengar. Vet inte om jag ska satsa på ljusare hår eller om jag ska färga allt svart igen. men utväxten kommer ju komma tillbaka.. Aja det tål att tänkas på tills på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0