Rihanna

Att kunna gå från lite små äcklig wannabe till att bli en av världens, tycker jag, bäst klädda! Jag vet ingen som prickar så mycket rätt som henne. Nästan allt hon sätter på sig är underbart och jag bli bara avundsjuk på henne riktigt mycket! Vissa grejer som hon sätter på sig borde dock aldrig ens gjorts men dessa missarna är sällan så de går att leva med.. Hennes fullträffar är så många mer så de missar hon gör försvinner i mängden. Har spenderat min sensate halvtimma på att kolla bilder på henne och jag förvånas över hur jälva snygga kläder och bra smak tjejen har.. Om hon nu väljer själv vad hon ska sätta på sig förstås.. Men ändå ååh drömmer mig bort till hennes kläder, tänk att få äga de!


Jag är inte mycket för färg, framför allt inte gult men denna klänning..
Ååååh måste vara en av de finste jag någonsin sett, LOVE!
Dock ser hennes hår ut som ja jag vet inte vad (och även sminkningen! Usch), det är ju inte snyggt. Kan inte förstå mig på detta superkorta hårmode..
NONONO


Underbart!
Otroligt fina klänning, så perfekt!
Detta håret skulle tjejen behållt, åh vad jag älskade det! Funderade själv på att klippa mig så tills jag kom på att jag har en lugg som håller på att växa ut så det gick inte så bra..

Letade också efter den kanske snyggaste saken hon haft på sig men hittade tyvärr ingen bild på detta :/
Svart korsett full med nitar i olika storlekar och lite kedjor. I LOVE IT! Även om många tidningar och hemsidor rankat detta som en av årets största modemiss så älskar jag den!
NITAR IS THE SHIT! Och nej det kan inte bli för många..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0