noo

Ohno jag som har haft så bra hy nu det senaste.. Attans så kommer det en bigfinne på mellan överläppen och näsan! INTE OKEJ. Fast jag borde väll vara glad att jag klarat mig ifrån dem ett tag (ta i trä..).

Filmen var jätte bra. Blev en del gråt i slutet :/ och det var en del jälvigt sköna kommentarer i den som kommer användas flitigt mellan oss. Från min sidan fram för allt med höje.. HOT.
Och snart är det bara en vecka kvar tills vi åker. Nu börjar jag längta igen! Måste bara ta en sväng om apoteket i nästa vecka och inhandla lite piller som kommer göra min vecka ;). Kommer inte kunna leva ut dem där nere för utan dem kommer det inte bli nån backe för mig, kommer aldrig komma upp ur sängen efter våra nätter. MOHAHA.. Men jag ska lära mig att supa kontrollerat nu när vi är där!

Imorgon kommer plotten hem också.. Blir skönt att få tillbaka alla samtal, även om de kan bli lite mycket ibland.. ;) men nu när jag varit utan dem har jag förstått att jag icke klarar mig utan dem! Saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0