förbjud mig

Har kommit fram till att jag skall sluta dricka så mycket! Det är inte bra. Nej jag måste lära mig att dricka måttligt. Fyför mig. Var ute igår och fick i mig för mycket, man tror ju alltid att det blir roligare med mer i kroppen. Men ack så fel! Jag måste verkligen skärpa mig för det är ju ite roligt någonstans. Det är inte kul när man dricker det, för det mesta smakar ju inte gott. Det är inte kul under kvällen det är ju inte kul att knappt veta vad man sysslar med, vem man är eller vart man är.. Sen det kanske värsta av allt dagen efter. FYFARO för idag.. Har nog aldrig mått sämre. När jag vaknade var jag svin hungrig gick upp och gjorde mig massa mat.. Men fick jag i mig det? Nej jag fick inte i mig något alls för jag mådde så illa och min mage gjorde ont som fan! Det var bara att be ge sig till sängen igen där jag la mig för att kolla på the city och gossip girl. Men hur jag än låg mådde jag illa och när jag vände mig va spyan i halsen.. Jag var svin hungrig men det gick inte att äta, jag var skit sugen på godis men jag fick inte i mig det heller. Mitt huvud ah ska vi inte ens prata om men inga tabletter i världen hjälpte mig. Mitt cigg sug var inte roligt men jag kunde inte röka, hade kräkts sönder om jag satt den mot munnen och huvudet skall vi inte prata om nu heller..
Fick dock i mig mat runt 8, kebabrulle namnam.. Sn var det bara tv och gossip girl som gällde. Kom ur duschen nu och för första gången idag känner jag mig någorlunda okej. Nu ska jag sova för ska upp och jobba imon.. INGEN UTGÅNG FÖR MIG IMON! Nej inte något fören i Italien och då måste jag skaffa mig bakistabletter innan för jag lär inte kunna vara i backen efter en utekväll.. Nej aldrig mer än sådan kväll och dagen efter! Men man känner ju sig själv och nästa gåg kommer bli likadan.. God natt



Bilder från igår kommer imon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0