090109

Fredag vad gör jag? Ingen ska upp och jobba imorgon tidigt så blir inget för mig ikväll, tyvärr. Det tog riktoigt hårt när Tone ringde och frågade om jag ville gå ut med dom..
- Nej tyvärr jag ska jobba..
- Men en liten stund då?
- Nej jag kan inte ska jobba..
- Men..?
- Nej jag ska jobba, fan, har inga pengar heller fan..

Ah roligt liv.. Men inget jobb inga pengar och kan då aldrig gå ut eller gynna mig något det är sånna smällar man får ta.
Blir dock utgång nästa helg då bästa Malin fyller 18!

Idag var jag på stan med Juni & isabelle kollade mönster som skulle lika den jag själv designat till balen så att jag kunde få de uppsydd. Men fanns ju självklart ingen som ens liknade lite så kolade igenom och hittade några fina! Hittade två som jag funderar på att lägga ihop för då skulle den bli underbar! Men får se hur det blir :) Skulle även kolla lite på tyger men det orkade inte Juni så får ta det en annan dag..
Köpte också ett par skor, kanske inte det jag behövde mest men kunde inte motstå.. REA är till för att handlas på så var bara tvungen..
Funderar på att sätta mig och kolla på någon film nu innan jag ska sova men får se om jag har någon rolig på datorn vill inte kolla skräckis helt själv nu är inte på humör för det..

Just det, jag är kär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0