090107

Sitter och är så otroligt avundsjuk på alla snygga & framgångsrika människor.. Men sen kom jag på att det finns väldigt få riktigt snygga.. Nu när jag sitter här och tänker kommer jag knappast på någon. Visst finns det personer som ser bra ut. Men någon riktigt riktigt snygg person som man bara nästan dör av finns ju knappt.. Jag har min Bill men han är inte snygg på det sättet som någon snygg snygg. Eller det är han kanske visst det förresten.. Men förutom honom.. Vem?

Jag kan inte sluta tycka att Nicole Richie är en av de vackraste som finns! Hon är så snygg och hennes stil är något att dö för. Kan dock bli lite för mycket från hennes del.. Som dessa gigantiska svarta runda plastsolglasögonen hon går runt med.. Eller ska man säga solglasögon? Halva är ju svarta, så som vanliga solglasögon är medan andra hälften är vanligt spegel glas. Jag vet inte hur hon kan ha kommit på detta eller vem som har lurat i henne att detta skulle vara snyggt? En trend? Nej tack. Den personen som sätter på sig dessa kan ju inte vara helt 100.. Det ser ju inte klokt ut och det blir tyvärr inte bättre av att det stavas Chanel, inte denna gången tyvärr! Hennes annars så förståndiga man Joel borde säga till henne att slänga bort dom, långt bort så inte någon annan hittar dem innan det är försent!





I detta fall kan tyvärr inte ens stavningen Chanel rädda..
Måste vara något av den största missen som gjorts..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0