090106

Imorgon börjar skolan igen efter jullovet! Usch, sista terminen någonsin! Sen jälvar välkommen vuxenliv med heltids jobb och flytt! Stockholm med en gång eller säsonga i Sälen och sen Stockholm.. Får se vad det blir. Inte stannar jag här i Göteborg i alla fall..

Igår var jag och Olivia och fikade sen åkte vi hem till mig och kollade på film. The hottie and the nottie, hahah sjukt rolig ;). Juni kom in också och kollade på den med oss.
Jag vaknade vid ett så gick upp och kollade på film. Klockan fyra väckte jag henne, åt frukost och nu kollar vi på Forrest Gump.. Hmm inte jätte bra kaske men är väll ett måste.

Kommentarer
Postat av: Kim Von J

Söta bilder i headern!



Kolla gärna in min blogg och säg vad tycker om den! har precis gjort en presentation av bloggen.



Kram Kim

2009-01-06 @ 22:24:49
URL: http://kimj.blogg.se/
Postat av: K Y S S A R

HAHAAHAH tänk på mig när du sitter och räknar matte, för då är jag nämligen på stan och shoppar och njuter av sista lediga dagen ;)

2009-01-07 @ 00:35:49
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0