090103

2009

Kommer att bli det bästa året av dem alla. Hur vet jag? Jo vi har en teori..
06-07 en rätt okej nyår, eller den va bara bra.. Året? jo det va rätt okej, eller bara bra!
07-08 sämsta nyåren! SÄMSTA ÅRET!
08-09 BÄSTA NYÅREN! Så förhoppningsvis bästa året!

Enligt horoskopet är 3 januari min tur dag. Eftersom kl är över 24 är det ju den 3:e nu.. Och hur börjar den? Bra!
Pratar med Mikael på msn och vad får jag veta? JO JAG FLYTTAR TILL STOKHOLM I SOMMAR! Jag och Charlotte ska med Mikael till Stockholm. Jag och plotten har ju länge viljat flytta, jag bort från Göteborg och hon bort från Skåne. Vill ju utomlands men det får ta den tid det tar, för vi kommer komma dit! Så Stockholm är en bra början! Ska prata med chefen antagligen imon och se om han kan fixa en flytt för mig till en donken i Sthlm. Sen är det bara jobb till Charlotte och en bostad för oss två.. Sen jälvar drar vi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0