woppidoo

Nej nu borde jag fasen gå och hämta mig gigantiska väska på vinden och börja packa. Det roliga med min väska är inte att den bara är gigantisk, den är enormt gigantisk.. Fan jag skulle kunna bo i den och få plats men både kök, toa, sovrum, vardagsrum och allt annat man behöver i ett boende. Jag undrar fortfarande hur fasen jag ska kunna lyfta denna sak.. Hade den när jag var i Tjeckien sist och jag lyfte den inte en enda gång, för jag klarade det inte. Det fick alla andra göra så får hoppas att någon annan gör det denna gången också. Ååh nu killar det lite i magen fan vad kul det ska bli. Nej nu ska jag gå upp och hämta den och börja packa.

Har köpt några mysiga saker att ha med mig!
Uggs
Bubbelgumms färgad hood
As fint rosa panband
Bakisbrus. Fan dom hade det på teknikmagasinet haha. Men tydligen får jag inte festa så jätte hår med dom för då funkar dom inte sa han.. Men va fan!
Måste bara leta upp massa mösser här hemma nu som jag ska ha med mig.
Imon blir det växla pengar och köpa olika produkter på ica med mor min.
Åååh vad jag ska packa nu. Jippi fan va kul. Men något som är mindre kul är ju hur vårat rum kommer att se ut. Fyfan säger jag bara. Felicia + höje i ett rum, hahahahaha ingen bra kombo asså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0